חדשות NLP מובילות פילאטיס פילאטיס לגברים – כיצד למקסם את האימון שלך?

פילאטיס לגברים – כיצד למקסם את האימון שלך?

בין אם אתה רק מתחיל במסע הפילאטיס שלך, או שאתה מקצוען, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת על התרגיל הזה. זוהי דרך נהדרת לטון את הגוף שלך, לרדת במשקל, ולשפר את היציבה שלך.

האם פילאטיס טוב לצורת גוף?

בין אם אתה מתחיל או הולך למכון כושר מתקדם, יש כמה דרכים למקסם את אימון הפילאטיס שלך. פילאטיס נועד לחזק את השרירים שלך, ולא רק שזה אימון נהדר, אבל זה גם עוזר לך להשיג יותר מודעות לגוף.

פילאטיס יכול גם לעזור לך להשיג גמישות ואיזון טובים יותר. משמע הדבר להימנע מפציעות, לשפר את היציבה שלך ולמנוע כאב כרוני. הוא גם משחרר אנדורפינים, שהם הורמונים מאושרים.

בין אם אתה גבר או אישה, פילאטיס יכול לעזור לך להשיג את הגוף שאתה רוצה. זה אימון בעל השפעה נמוכה שקל על המפרקים. זו גם דרך נהדרת להיכנס לכושר בלי להוסיף יותר מדי שומן.

פילאטיס לגברים עוזר לגברים שמחלימים מפציעות או ממחלות. זה יכול לעזור לך לחזור לכושר מהר יותר. זה יכול גם להפחית חרדה ודיכאון.

אימון פילאטיס יכול להיעשות בנוחות של הבית שלך או בחדר הכושר. אם אתה מתחיל, אתה רוצה לקחת שיעורים פרטיים.

פילאטיס גם עוזר לשפר את כוח הליבה שלך. זה אומר שהגב שלך יהיה פחות כואב, וזה יכול לעזור להקל על כאב במפשעה או בגב נמוך. גשר פילאטיס כתף הוא תרגיל ליבה גדול. זה מתחיל כשאתה שוכב על הגב, עם הידיים בצד. הבא, לדחוף עם הרגל שלך. להחזיק בעמדה במשך שלוש שניות, ולאט לאט לחזור לעמדת ההתחלה.

האם פילאטיס טוב לגברים מעל גיל 50?

שימוש בפילאטיס יכול להיות אימון כוח יעיל מאוד לגברים. זה נהדר למבוגרים יותר כי זה מגביר את הכושר הכללי והגמישות בלי לשים יותר מדי מאמץ על מפרקים. הציוד גם נועד להיות עדין על הגוף.

פילאטיס הוא גם בחירה טובה לגברים המטפלים במגוון בעיות בריאות משותפות. בנוסף לשיפור הכושר, פילאטיס יכול גם להקל על כאבי גב, לשפר את הגמישות ולהפחית את הסיכון לפתח סרטן ערמונית.

האגודה האמריקנית למלחמה בסרטן מדווחת שסיכון סרטן הערמונית גדל במהירות לאחר גיל 50. פילאטיס יכול גם לעזור לגברים עם כאבי גב תחתון.

היתרונות העיקריים של פילאטיס הם גמישות שרירים משופרת, זרימת דם טובה יותר וסיבולת מוגברת. ככל שהגוף מתרגל לתנועות, הן נעשות קלות יותר.

פילאטיס הוא גם תרגיל נהדר לגברים שיש להם בעיות רצפת אגן. זאת משום שפילאטיס עוזר לפתח את השרירים המסייעים לתמוך באגן. שרירים אלה יעזרו לשפר אורגזמות ולהגביר את ההגשמה המינית.

גברים צריכים להתחיל פילאטיס בהקדם האפשרי. אם הם לא מכירים את התרגילים, הם יכולים לנסות טעימות עם סטודיו מכובד. חשוב גם ליידע את המורה על כל פציעות או בעיות בריאות.

האם פילאטיס יכול לעזור לגברים לרדת במשקל?

בין אם אתה מנסה לחזור לכושר או מחפש תרגיל שיכול לעזור לך לרדת במשקל, פילאטיס הוא דרך נהדרת כדי לקבל בכושר. פילאטיס עובד שרירים על ידי התמקדות ביישור, כוח ליבה וגמישות. פעילות גופנית מסוג זה יכולה לעזור גם לכאב ולבעיות גב ולשפר את היציבה.

פילאטיס יכול גם לעזור לך להגדיל את חילוף החומרים שלך. זה חשוב, כי הגוף שלך שורף יותר קלוריות כשיש לך יותר שרירים. עם זאת, אתה לא יכול לרדת במשקל במהירות דרך פילאטיס לבד. תצטרך גם לאכול דיאטה בריאה. בנוסף לכך, תוכל להתייעץ עם מאמן אישי מוסמך או תזונאי כדי לעזור לך לפתח גירעון קלוריות.

פילאטיס יכולה להיות דרך נהדרת להיכנס לכושר, אבל חשוב לבחור את התרגילים שלך בתבונה. זה בגלל פילאטיס יכול להיות מסוכן אם אתה לא מכיר את התרגילים.

פילאטיס היא גם דרך נהדרת לשפר את כוחך. זה נהדר לגברים כי זה בונה שרירים ומשפר את האיזון. זה גם יכול לעזור לך לפתח ליבה טובה יותר, כך שפחות סביר שתיפצע. זה גם נהדר לאנשים שסובלים מכאבי גב כרוניים, מכיוון שזה יכול לעזור לייצב את עמוד השדרה.

אתה צריך לנסות פילאטיס לפחות 45 דקות בכל יום אחר. זה יכול לשפר את רמות האנרגיה שלך ולעזור לך להשיג תוצאות טובות יותר בחדר הכושר.