חדשות NLP מובילות לימודי קולנוע מהם לימודי קולנוע?

מהם לימודי קולנוע?

לימודי קולנוע

בעיקרון, לימודי קולנוע הם ענף חינוך המלומד סרטים והפקת סרטים. זה גם מכסה כל מיני נושאים כמו היסטוריית קולנוע, טכנולוגיית קולנוע ותורת הקולנוע. אתה יכול למצוא קורסים על לימודי קולנוע במכללות ואוניברסיטאות רבות ושונות.

מה אתה לומד בלימודי קולנוע?

בין אם אתם מעוניינים להפוך לקולנוען או פשוט רוצים להבין את הפרטים הקטנים של תעשיית הקולנוע, תואר בלימודי קולנוע יכול לעזור. לא רק שהתואר מכסה את היסודות של הסרט, זהו גם דרך אידיאלית לשליטה יצירתית על היצירה שלך.

התואר מלמד גם את התלמידים על תולדות הסרט. זה יכול לפקוח את העיניים שלך לאופן בו יוצרי הקולנוע בעבר השפיעו על יוצרי הקולנוע העכשוויים. תוכלו ללמוד גם על ההיסטוריה של ציוד הקולנוע, וזה חשוב להבנת אופן ביצוע הסרטים.

סרן לימודי קולנוע יעזור לכם גם לפתח מספר מיומנויות רכות, כמו תקשורת, מחקר וניתוח. מיומנויות אלה יתבררו גם בחיי המקצועיים שלך.

תארים במחקרי קולנוע חלו עלייה בהרשמה בשלושת העשורים האחרונים. תוכניות אלה נועדו לעזור לתלמידים לחשוב באופן ביקורתי על סרטים וללמוד כיצד ליצור ולנתח סרטים עם משמעות. תואר ראשון עשוי להיות כל מה שאתה צריך כדי להתחיל את הקריירה שלך בתעשיית הקולנוע. חלק מבתי הספר אפילו מציעים אפשרות לתלמידים להתמקד בהפקת הקולנוע.

כמה תוכניות לימודי קולנוע מציעות גם חווית אבן קפסטון. תוכניות אלה קושרות את המושגים השונים הנלמדים בתוכנית עם חוויה מעשית ויישומית.

מה המטרה של לימודי קולנוע?

בין אם אתם רודפים תואר בלימודי קולנוע או פשוט מעוניינים בנושא, חשוב להבין את מטרת התחום. תואר שני בלימודי קולנוע יכול להכין אותך לקריירה בעיתונות, הפקת סרטים, ניתוח נרטיבי חזותי ופרסום. זה יכול גם לבנות את כישורי החשיבה והמחקר הביקורתיים שלך.

לימודי קולנוע הם תחום אקדמי שהופיע במאה העשרים. מטרתו ללמוד קולנוע, כולל השלכותיו החברתיות והאידיאולוגיות. התחום מתמקד במגוון רחב של היבטים של ניתוח סרטים, כולל תיאוריה סטרוקטורליסטית, סטרוקטורליסטית, סמיוטיקה ומחקרי קבלה.

כמה מחקרים מתמקדים באסתטיקה של סרטים, בעוד שאחרים בוחנים את הסרט כאובייקט תרבותי. הגישה התיאורטית של התחום לסרט מאפשרת לתלמידים לפתח מיומנויות בז'אנרים קולנועיים ספציפיים ולנתח סרטים על פני קטגוריות. זה יכול לעזור לקולנוענים להבין טוב יותר את עבודתם ולשפר את הערכתם לחומר.

לימודי קולנוע יכולים להתמקד גם בהיסטוריה של הפקת הסרטים. לעתים קרובות התלמידים מתחילים את לימודיהם עם פיתוח מצלמת הקולנוע המודרנית מאת תומאס אדיסון. הם קראו טקסטים על פיתוח סרטים ודנים בהיסטוריה של תעשיית הקולנוע והשפעתו על התרבות.

התחום בוחן גם את ההשפעה של הסרט על צדק חברתי ואתיקה. התלמידים יבדקו את התפתחות הקולנוע והטלוויזיה, כמו גם את הטכנולוגיה המשמשת ליצירתו. הם ילמדו גם שיטות הפצה ואת הדרכים בהן מתפרשים נרטיבים חזותיים.

כיצד לבחור לימודי קולנוע?

בחירת המייג'ור הנכון בלימודי קולנוע תאפשר לך לשלב את אהבתך לקולנוע עם הצד המלומד שלך. זה יכול גם להגביר את כישורי המנהיגות שלך. תוכלו גם להשיג הבנה טובה יותר של תעשיית הקולנוע, כולל איך זה עובד. זה יכול גם לעזור לך למצוא קריירה מתאימה.

תוכלו למצוא מכללות ואוניברסיטאות רבות המציעות קורסים ללימודי קולנוע. יתכן שתוכל אפילו לקחת תואר שני כדי לקדם את לימודיך. אתה יכול גם לבחור להוסיף קטין. זו יכולה להיות דרך נהדרת להגביר את הסחירות שלך לאחר סיום הלימודים. חלק מבתי הספר אפילו דורשים קטין.

תצטרך גם לבצע את המחקר שלך על התוכנית שאתה מעוניין בה. אם אתה מחפש קורס אינטנסיבי, בדוק את בית הספר לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת לויולה מרימונט בלוס אנג'לס, קליפורניה. יש לו יחס של 12: 1 למורה והפקולטה הייעודית לתמיכה בך.

כדאי גם לגלות אם בית הספר מציע תוכנית טובה לעריכה. אם אתה מתכנן לכוון, תצטרך לעבוד עד לרמה זו. עליכם לבדוק אם התוכנית מציעה סטאז 'והזדמנויות רשת.

תצטרך גם להחליט אם אתה יותר בצד היצירתי של עשיית קולנוע או אם אתה מעדיף לעבוד מאחורי המצלמה. תצטרך לתקשר עם כל חברי צוות ההפקה, משחקנים לבמאי.