חדשות NLP מובילות כיול מעבדה חשיבות הכיול של צנטריפוגות

חשיבות הכיול של צנטריפוגות


שימוש בכיול צנטריפוגות הוא תהליך חשוב. זה עוזר להבטיח את הדיוק והעקביות של תהליך ההפרדה. חשוב גם לבצע כיול של צנטריפוגות על מנת להגביר את בטיחות המעבדה שלך.

מהו כיול של צנטריפוגות?

כיול צנטריפוגה הוא רעיון טוב לכל מי שעובד בסביבת מעבדה. זה חיוני עבור דיוק מהירות בהכנת מדגם קליני.

כדי לבצע כיול צנטריפוגה בדרך הנכונה, תחילה עליך לקבוע באיזה טכומטר להשתמש. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, הקפד להשתמש במד טכומטר או שווה ערך. טכומטר הוא מכשיר קטן שניתן להצביע על אור פלורסנט. זה יגיד לך את מהירות סל ד האמיתית.

עליך גם לוודא שיש לך את יציאת הצפייה המתאימה בצנטריפוגה שלך. כמו כן, עליך לוודא שיש לך סרט רפלקטיבי גדול מספיק בכדי לספק השתקפות טובה בחזרה לטכומטר. אתה צריך גם לבדוק את טכומטר כדי לראות אם זה יכול לספק קריאה מדויקת.

מדחום דיגיטלי הוא גם בחירה מצוינת. מדחום הוא דרך מצוינת לבדוק את הטמפרטורה של המדגם בצנטריפוגה שלך. הטמפרטורה הטובה ביותר לשימוש היא כנראה סביב 20 מעלות צלזיוס.

בזמן שאתה נמצא בזה, אתה יכול גם להשתמש במדחום שניתן לעקוב אחריו כדי לקבוע את הטמפרטורה של הדגימה שלך בצנטריפוגה שלך. זה עשוי להיות שימושי לדעת שההבדל בין מדחום בדיקה למדחום מוסמך הוא + 2 מעלות פרנהייט.

אם אתה זקוק לכייל צנטריפוגה מקצועי, תוכל למצוא אחד בשירותים ביוטכניים. הם מספקים כיול צנטריפוגה בסן דייגו. לאחר צנטריפוגה שלך מכויל כראוי יסייע למנוע ריקבון יקר.

למה להשתמש כיול של צנטריפוגות?

ביצוע כיול צנטריפוגה רגיל חשוב משתי סיבות. ראשית, זה עוזר לשמור על רמה עקבית של איכות עבור הדגימות שלך. שנית, זה מספק לך הבנה טובה יותר של הביצועים של הצנטריפוגה שלך.

אחת הדרכים הקלות ביותר לבצע כיול צנטריפוגה היא לבצע בדיקת תחזוקה. זה כולל ניקוי, שימון ובדיקת המברשות והמסבים. עליך לבדוק גם את הגדרת הקירור של הצנטריפוגה שלך.

בנוסף לכך, אתה צריך לשים לב טיימר של הזמן. במילים אחרות, כמה זמן לוקח לצנטריפוגה להסתובב? לשם כך תצטרך להשתמש במד טכומטר. בעוד שרובנו מכירים את הטכומטר, הטריק האמיתי הוא לדעת להשתמש בו. אם אתה משתמש במד טכומטר חדש, ייתכן שיהיה עליך להמתין מספר דקות לפני שהוא מוכן לצאת לדרך.

בנוסף, ייתכן שיהיה עליך להשתמש במדחום כדי למדוד את הטמפרטורה של המדגם שלך. אמנם זה עשוי להיות קצת יותר מעורב, אך מומלץ לדעת במה נמצאת המדגם שלך, במיוחד אם אתה עושה הרבה מניפולציות לדוגמא.

אחת הדרכים הטובות ביותר לבצע משימה מסוג זה היא להשתמש במדחום הניתן למעקב. זו הדרך הטובה ביותר לדעת אם המכונה שלך מייצרת את הטמפרטורה הנכונה עבור המדגם שלך.

חשיבות הכיום של צנטריפוגות

בין אם אתה משתמש בצנטריפוגה במעבדה או בסביבה רפואית, חשיבות הכיול של צנטריפוגות היא קריטית. זה יבטיח קריאות מדויקות, יעזור לקבוע את המהירות ויבטיח שהציוד מתוחזק כראוי.

צנטריפוגות משמשות לעתים קרובות בהגדרות מעבדה להפרדת נוזלים ואברונים על בסיס צפיפות. פעולה לא נכונה עלולה לגרום לדגימות איכות מופחתות. זו הסיבה שחשוב לעקוב אחר נהלי תחזוקת צנטריפוגה מומלצים.

לפני ביצוע בדיקת תחזוקת צנטריפוגה, וודא שתא הרוטור מנוקה ומשומן כראוי. בנוסף, וודא שמברשות הרוטור נקיות מלכלוך. אזורים אלה מועדים לבלאי, ואם הם נותרים ללא השגחה, עלולים לגרום נזק.

צנטריפוגות מכוילות אחת לחצי שנה. נהלים אלה מומלצים על ידי מכון התקנים הקליני והמעבדה. כאשר צנטריפוגה מכויל, מספר המודל של המכשיר מזוהה, והמפעיל יכול לקבל הודעה על כל סטיות.

ההבדל בין הבדיקה לבין טיימרים מוסמכים צריך להיות לפחות 2% מכלל הגדרת הטיימר. יש לדווח על הבדל זה בגיליון שיא אימות כיול הצנטריפוגה. ההבדל צריך להיות כתוב עם סימן פלוס או מינוס.

חשיבות הכיול של צנטריפוגות חשובה במיוחד בסביבות גלופ. טיימר שגוי יכול לפגוע ביעילות המכונה.