חדשות NLP מובילות דיור מוגן ובית אבות הכנת בית עבור הקשיש בדיור מוגן

הכנת בית עבור הקשיש בדיור מוגן

יש כמה שיקולים שאתה צריך לעשות לפני הכנת בית לקשישים. הם אולי לא מסוגלים לנווט במבוך, אבל הם עדיין צריכים את כמות החלל המתאימה כדי לחיות בנוחות. אחת הדרכים להפוך את ביתם לנגיש היא להוסיף סורגי קיר למסדרונות, דבר שיקל על המעבר מחדר לחדר. גם לגרמי מדרגות קשה לנווט, לכן שקול התקנת מדרגות או רמפה לכיסא גלגלים.

כאשר אתה בוחר בית לקשישים, עליך למצוא בית נוח, בטוח ומציע את השירותים המתאימים לצורכי יקירך. אתה צריך לקחת את הזמן כדי ללמוד על השירותים של בתים שונים לפני קבלת החלטה סופית. שאל את בני המשפחה והחברים על המלצות או בקש את הביקור הראשון בבית האבות בעצמך. אם הדבר אפשרי, הפתיע את יקירך בביקור הראשון. הם עשויים לתת לך משוב יקר ערך או לספק לך רשימה של שאלות לשאול.

בבית החכם לקשישים יש כמה אתגרים, אבל פיתוח הטכנולוגיה הזו עדיין מוקדם וסין מתקדמת בתחומים רבים. עדיפות לסטנדרטים טכניים ושילוב פלטפורמות ציבוריות ופרטיות היא קריטית להימנע מהתפתחות פרועה של תעשייה זו. הגדרת תקנים גם תמנע את בעיית ההטרוגניות של המוצר, מה שעלול להוביל לאי-התאמה בין מוצרים שונים. פלטפורמות ציבוריות ופרטיות צריכות להיות משולבות כדי להבטיח הקצאת משאבים וניהול.

יש כמה יתרונות של דיור מועשר לקשישים. אלה דומים לבתים של מבוגרים, אבל הם מציעים לפחות ארוחה אחת ביום. ברישיון משרד הבריאות, מתקני דיור מועשרים מציעים טיפול ופיקוח למגורים לטווח ארוך. בנוסף לאספקת ארוחות, מתקני טיפול אלה גם מספקים סיוע בניהול משק הבית ובהשגחתו, ומקבלים את שירותי הרפואה והאס-אס-איי. עם זאת, אין כל ערובה לכך שהקשישים לא יקבלו טיפול בבית אבות אם צורכיהם אינם חמורים דיים כדי להכשירם לדיור מועשר.

לאחר שבן משפחה סובל משבץ או מנפילה, ייתכן שהוא זקוק לטיפול נוסף. במקרים רבים יש צורך בשינויים ביתיים כדי לשפר את בטיחות ביתו של בכיר. מסיבה זו, ישנם שירותים רבים שיכולים לעזור לך למצוא פתרונות סבירים כדי להפוך את הבית לנגיש יותר לקשישים. בנוסף לשירותים אלה, אתה יכול גם לבקש עזרה מסוכנויות מקומיות. המקום הכי טוב להתחיל בו הוא הפרק המקומי שלך, או סוכנות שמספקת הערכות בטיחות בבית.

בתי מגורים מעוצבים במיוחד עבור קשישים הדורשים טיפול במשרה מלאה. הצוות במתקנים אלה מבטיח את בריאותם וביטחונם של התושבים. מתקנים אלה חבויים בדרך כלל בשכונות מגורים, כך שהם מציעים אורח חיים שקט ואווירה דמוית בית. בתי מגורים הם בחירה טובה למבוגרים בודדים או למי שלא מרגישים בנוח לגור לבד. יש בתי אבות המציעים ארוחות מוכנות. למידע נוסף, לבדוק את המתקנים באזור שלך.

מראה של מעון מגורים וזוהר פנים הם בדרך כלל הרושם הראשון כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים. עם זאת, זה צוות שחשוב ביותר. אתה צריך לחפש אנשים שאוהבים לעזור לקשישים, ושהם נלהבים מהעבודה שלהם. הניסיון של המפתחים והבעלים חשוב, כמו גם של המתקנים המוצעים. לבסוף, אתה צריך לשקול את העלויות. חיוני שתדע כמה כסף עליך להשקיע כדי לספק שירות איכותי לקשישים.

יש למצוא בית אבות נוח עבורך ועבור יקירך. זה צריך להיות מתקן מואר היטב עם ריהוט נוח וצוות כי הוא ידע על מצבו של יקירך. הסביבה צריכה להיות שלווה וחופשית מריחות. רופאים מורשים צריכים להיות בצוות בכל עת, והתושבים צריכים להיות מסוגלים לבקר אותם מתי שהם רוצים. אחיות מורשות צריכות להיות גם בצוות במתקן כדי לפקח על בריאות תושביהן. לבסוף, בתי אבות צריכים גלאי עשן וממטרות אש.

אם הוריך קשישים ואינם יכולים לנהל משק בית מדי יום, שקול לשכור מישהו שישתלט על מטלות אלה. שירותים אלה יכולים לספק סיוע עם ADL ולהקל חלק מהלחץ של משק הבית. ניתן לקבוע שירותי ניקיון לשבוע, לשבוע או לביקורים חודשיים. אתה יכול גם לתזמן נקי עמוק בכל חודש. שירותים אלה הם במחיר סביר ויוכלו להקל על הוריך הקשישים להישאר עצמאיים. יש יתרונות רבים בשכירת איש מקצוע שיעזור ליקיריך בעבודות הבית.

פרטים נוספים: https://almogimhome.co.il/

Related Post